EttNyttLiv

Alla inlägg under augusti 2012

Av Alexandra - 22 augusti 2012 18:00

Första inlägget från nya huset. Vi lever och har det bra.
Jag vet att det var ett jätte tag sedan jag skrev något men känner inte att detta är det första jag gör när jag sätter mig framför datorn. Sitter inte ens så mycket framför datorn heller för den delen.

Men iaf lilla C är beräknad till den 7 februari så nu är jag i vecka 15.

Lillhuliganen mår bra och trivs som fisken i vattnet (han badar)
Och kärleken är mer än bättre. Trädgården är iordning, staketet ska inhandlas och sättas fast och på plats.
Huset är i ordning invändigt. Och ska även målas och bytas tapeter, för dessa är INGET för oss.

Jag kommer uppdatera längre fram men just nu finns det ingen lust till det. Vet egentligen inte vad jag ska skriva om saningen ska fram.

Men jaa, jag återkommer


Torktummlaren är klar också.

Skapa flashcards