EttNyttLiv

Alla inlägg under maj 2013

Av Alexandra - 31 maj 2013 06:50

Jag bara känner att dena helg kommer bli bajsigt värre.

Tack och godnatt

Av Alexandra - 29 maj 2013 04:51

Jaha nu kommer allt gå snabbt, för snabbt.
Lee vände sig första gången igår (28MAJ) efter att Mel var hämtad på dagis, han var den första som såg det,då jag var otroligt dålig i magen av de nya pulvret.

När hon nu väl fått in rätta knycket bestod resterande kväll av att klappa händer, uppmuntra och pussa henne.

Mel är också en pussglad liten fis så det är mysigt. Måste ju kunna visa sin kärlek på fler sätt än bara ord.

Förövrigt är det bara en månad kvar till tösens dop med.
Hoppas att det blir lika sagoliknande på riktigt som det är i huvudet.
Lees och Mels kläder är ordnade. Har inte Kevin och Max med sig ordentliga kläder vill jag inte ha de framme vid dopskålen.

MEN hur förklarar men det för en sambo som haft två månader på sig att åka upp till min bror och testa kostym och förhoppningsvis passa i den utan att behöva lägga upp.
Allt har jag fått planera betala och ordna.
EN ÄNDA JÄVLA GREJ BORDE VÄL HAN KUNNA LÖSA

(Är inte en JÄVLA grej utan en viktig del på dopet)

Folk som undrar varför kostymen är SÅÅ viktig så vill jag att vi står framme mycket bättre kläda ÄN ETT PAR mysbyxor och en t-shirt för tro mig. Hade inte jag haft några invändningar på det SÅ hade det varit PRECIS det han haft på sig

Av Alexandra - 28 maj 2013 15:06

Tycker att mina barn har blivit så stora nu. Och är så sugen på en liten bebis till ^^ Jag vet att Lee "bara" är 4 månader.

Förövrigt har jag tappat 5 kg utöver de som försvann på bb och tappat 7 cm runt midjan. Inte för att jag bryr mig om ngon jävla strand utan för att jag slipper springa runt i mina mammabyxor när man ska iväg någon stans. Visst finns det mjukisar. Men känner att det är lite fel klädval.

Visst längtar man till fler barn. Me. Tiden efter förlossningen ligger kvar i bakhuvudet som ett skräck senarie. Alltså sin egna kropp som gör så förbannat ont. Styngnen o allt blod.

Men det är ju värt all smära. Men skulle helst av allt slippa det. Men en liten bebis nu är alldeles för tidigt. Och det blir absolut ingen liten sötnöt än. Men nästa år?
Jaaaa tack.





Blaaaa blaaa blaaa jag vet
KÖRKORT FÖRST

Av Alexandra - 28 maj 2013 05:51

Seriöst alltså. Vad faan är felet med er.
Att hon var dum i huvudet visste jag redan. Men att just du skulle gå med på en sådan stor grej är faan sjukt. Det är seriöst jätte sjuk. I mina ögon.

Men visst. Det är era val. Dock förstår jag bara INTE hur faan ni tänker.

Världen är sjuk, och ni lika så.

Två syskon kan inte ha samma tilltalsnamn. Men du måste vara så jävla nerkärad så du går med på det.

I dina ögon kanske du är lycklig över vad som hänt.

Men det går inte EN ända dag utan att jag tänker på det.
Jag saknar honom dagligen.

Min lilla son. Det är 3år sedan himmeln tog dig.

Mamma saknar dig.
Mamma älskar dig <3

Av Alexandra - 25 maj 2013 04:45

Jag är mer zombie än levande. Det är sjukt hur två timmar extra uppe igår natt kan göra mig ur en sådan balans.

Godnatt

MARKEN IDAG. JAG/LEE ÄR REDO. (hoppas man hittar mågot läckert till Mel)

Av Alexandra - 24 maj 2013 17:46

Blev en heldag på Alv med barnen och Sandra med barn.
Mycket lek, bus och prat.

Hem för middag och nu är Mel hos Mmj och kommer tillbaka på söndag.

Lee sover och jag ugglar. Funderar på vad vi ska äta för mys-framför-tv-middag ikväll

Jag är med trött och hungrig.
Jag ska vila.

Godkväll

<3

Av Alexandra - 21 maj 2013 14:09

Lycklig tös
Lycklig mamma

Av Alexandra - 21 maj 2013 06:28

God morgon
Hon äter
Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards