EttNyttLiv

Alla inlägg under december 2014

Av Alexandra - 21 december 2014 23:33

Mitt nyårslöfte ska bli att FÖRSÖKA blogga mer ;) Tiden finns inte. Lägger ner den tid som finns på annat och jag vet att det bara tar några min att blogga. Men jag är så jäkla trött nu för tiden ? :( men vi mår bra, mirja är över 3mån o jag blir 27 om precis en månad. Nu ska jag logga ut ^^ godnatt <3

Av Alexandra - 7 december 2014 06:24

Inne i december månad och vi är fortfarande sjuka :O
Vi var ALLA friska i en vecka, sedanåkte lee på det. Denna gång blev hennes lumfkötlar 3 ggr större och ömmade mer. Då vi har struma på min sida av släkten så blev ju känslan lite värre än normalt ^^ sjukan två ggr för hennes del och svaret blev virus igen.

Jag ogillar detta jävla "virus" för det är absolut inte vår lilla sessa som är o hälsar på :(

Närmar oss julafton med stormsteg och de mesta klaparna är köpta, detta år bestämde vi och köra saker de VÄRKLIGEN behöver och inget onödigt som säkerligen ligger lika länge oöppnat som nästa år igen.
Mel öppnade turtles legot som först i september.

Ny bättre förvaring till kläder och även lite nyare kläder blir det med :)
Mini önskar sig en ny robust babysitter då vi haft kvar Mels (7år gammal) och köpte en ny som hundarna lyckades vobbla sönder. De lyckas med allt dessa bestar :/

Nya barn fotöljer till vardagsrummet blev det med.

O J har även gått med på en liten sparvel till <3
Underbar julklapp för mig :D <3

Jag fick aldrig den kärlek jag behövde när jag var liten o kan fortfarande inte förstå varför i hela friden namn mina föräldrar fortfarande är tillsammans för, och det kommer nog altid vara en gåta. Jag var och är det svarta fåret på min så kallade mors sida. Och jag ogillar henne så mycket att det är äckligt. Den uppväxten jag fick var inte rolig någonstans. Vist har jag sätt världen men jag har alltid hört henne vara sur och arg på min far.
Jag tänker inte gå in på ditaljer men i en familj ska man växa upp med kärlek och inte slag.

Nee nu blir jag bara arg så nu ger jag upp ^^
Igår var det lussebak, idag blir det pepparkaksbak med familjen.
Jag är lyckligt lottad <3



Ovido - Quiz & Flashcards