EttNyttLiv

Alla inlägg under juli 2014

Av Alexandra - 30 juli 2014 19:41

K och M är nu inne på sin 10dag hos oss vilket betyder att om tre åker de hem till sthlm igen till mor deras och U.

Ja ligger nu i sängen med Oden och Thor. Lilla Thor är nu 9veckor gammao ch en stor liten rackare är allt vad han är. Han bitts och naffsas på ett sådant sätt aom valpar bara kan göra. Och vad han luktar valp då <3
Han flyttade hem till oss den 20juli så han har alltså också varit hos oss i 10 dagar.

Idag var det mvc besök och hon misstänker att bebis är fixerad så nu väntar vi bara på att proppen ska gå :)
46 dagar kvar så är i vecka 34 idag (33+0)
Allt såg bra ut och magmåttet ligger på 33....

Jag har dock rygghugg och lite problem att andas (organen trycks emot) så försöker att inte göra allt för mycket eller stå upp för långa stunder i onödadan. Är bäst att uttnyttja manne min dessa sista dagar innan hanöär tbx på jobbet sitt igen.... ;)

Av Alexandra - 9 juli 2014 19:02

Jag kan verkligen inte förklara med ord hur jag känner för den här människan. Det är helt omöjligt. Jag är så jävla kär och inser mer och mer för var dag som går hur rätt han är och hur vi kompletterar varandra på varenda plan. Jag är så fruktansvärt lycklig att jag har honom, min underbara karl med det finaste leendet och världens mysigaste famn. Jag kan inte önska mig mer när det gäller kärlek, det kan jag verkligen inte.

Ovido - Quiz & Flashcards