EttNyttLiv

Alla inlägg under augusti 2014

Av Alexandra - 29 augusti 2014 16:31

Redigt dålig på att blogga just nu......

Lee har nu skolats in på dagis och det går jätte bra. Vi började med inskolningen den 11aug och hon har hunnit vara sjuk men även tillbaka på dagis igen...

Mel började 1an den 1och han trivs som satan...

Bebis har 18dagar kvar innan bf men jag är redo nu. Eller vi alla är redo nu...
Jag o J har idag varit gifta i 14månader <3
tänk när det blir 20år <3

Av Alexandra - 24 augusti 2014 20:00

Barnen (och jag) har fått testa BIC KIDS pennorna. Både i bläck och med blyerts. Självklart var det barnen som provade mest. Båda målade mycket MYCKET på far deras :)

DÅ deras pappa tycker att det är en sak av de bästa som finns så uppskattar barnen det redigt mycket med :)


       

Dock var det bara den minsta som blev med på bild då den stora var färdig målad när jag och mini sov middag och pappa hade redan hunnit duscha.

Men då det var vår lilla son som var konstnären så må det ha blivit redigt bra.


M gillade greppet på pennorna och sa att det var de bästaste pennorna han någonsin fått.

L som ni ser på bilderna, uppskattar de med. Greppet är redigt bra för små och mellan barn.....


Av Alexandra - 8 augusti 2014 10:18

Jag ligger kvar nerkypen i sängen så här en fredags morgon.
vi har varit vakna sedan åtta men har inte redigt orken för att gå upp. Eller jag satt (låg) i soffan ett litet tag med barnen framtills jag fick de fantastiska rygghuggen.

Barnen fick en bytta bågar efter frukosten och jag hör att de busar av och till.

Jag städare igår och åke på värre hugg än vanligt. Dock är det inte hela världen och jag tar mig igenom domm Det är ju lixom inte alls farligt egentligen och jag vet ju att det faktiskt kommer gå över snart.
är 5veckor kvar.

idag ska vi nog ärligt inte göra allt för mycket ;) Jag ska damsuga och torka golv på övervåningen och även torka golvet nere som jag bad J göra igår. Men han verkade inte ha lyssnat då han satt framför både datan och tvn sedan han kom hem igår och satt där fram till 24.. Är även dags att tvätta idag med.

barnen kommer vara ute ett tag iaf.

Och jag måste berömma min stora grabb att han var redigt redigt duktig igår. Han städade v-rummet och hans rum uppe igår och jag blev redigt glad och överraskad när jag såg att han faktiskt verkligen kan om han bara vill. Det var jätte fint städat ochöjag gick ner med ett stolt mamma hjärta samtidigt som jag hade ett stort leende på läpparna..

Ovido - Quiz & Flashcards