EttNyttLiv

Direktlänk till inlägg 4 november 2012

Man ska aldrig underskatta sina tankar som barn!

Av Alexandra - 4 november 2012 11:12

Jag kommmer ihåg när man gick i 2-3 på lågstadiet och man började fundera på om det fanns en till Alexandra Andersson där ute i världen någonstans. (Ja jag döptes till Alexandra Andersson.  Jag döpte om mig när jag blev 18.)
 En Alexandra som var född den 21januari 1988.
Eller jag funderade på det iaf.
Många tankar gick åt till det. Om det fanns en look a alike precis som jag.
Tanken försvann när man blev större och växte upp.
Tills jag loggade in på facebook i fredags.
(Ibland är jag glad över att FACEBOOK finns.)
Jag har en vän som är vän med en ALEXANDRA ANDERSSON som är född 1988
Tyvärr är hon inte född den 21 januari men den 31 januari.

Jag har hittat HENNE. Eller jaa nästan iaf.
Jag är ju faktist BARA 10 dagar äldre än just henne. Plus att hon bor faktist inte alls jätte långt ifrån mig, utan hon bor i Jönköping.

Det om något tycker jag är häftigt.

Så nu kan jag lägga det på hyllan.

* Hitta en Alexandra som är född när jag är det.
Visst hade det varit bättre om det var den 21 hon var född. Men jag ska ABSOLUT inte klaga!


_________________________


Jag mår förövrigt bra. Gick in i vecka 27 i fredags (idag söndag)
Och vi var på vårat sista UL i onsdags. Jag ville gärna veta könet men det är andra gången bebis får som den vill.
Så här sitter jag nu med ingen aning på vad det är för liten krabat i magen. Pappa är överlycklig han vill att det ska vara en överraskning. Så nu väntar vi bara på att bebis vill titta ut INTE ÄN DÅ men iaf. Vi är redo. Fast bebis får INTE vara redo än.
Kroppen börjar värka mer och mer iaf. Nu gör det ont nere i regionen under magen iaf.
Men det är ju inte så jätte undligt. Det är ben som ska flyttas och bebis som blir större. Så smärtan får jag helt enkelt leva med ett tag till.
Men vad gör det. Bara h*n är frisk och kry så tar jag gärna smärtan.

________________________

Förövrigt så går det inte EN DAG utan att jag HATAR dig. DU är en sådan idiot.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 15 februari 2016 11:59

Imorgon hoppas vi på att töserna kan gå på dagis, då jag har ett möte på mvc. Efterkontrollen. Japp jag vet att det är mer än 6 veckor sedan Nelly föddes MEN vi lever ju med sjukdomar jämt här. Så har ju fått omboka ombokningar efter ombokningar hel...

Av Alexandra - 13 februari 2016 00:05


10 februari 2016 KÖRKORT Japp, jag klarade det ÄNTLIGEN. JAG HAR KÖRKORT. jag har haft bil i 3år som "köptes" till mig och barnen. Och J stod/står som ägare Men idag köpte vi en clio till mig och JAG står som ägare. Jag har en BIL och ett jäv...

Av Alexandra - 8 februari 2016 00:12

För 3år sedan kom världens underbaraste Lee till världen

Av Alexandra - 2 februari 2016 19:59

Ojsan hoppsan. Det var verkligen inte igår jag var här inne. Jag hade ärligt glömt bort att jag hade någon blogg. Gravidhjärna eller amningshjärna vet faktiskt inte vad jag kan skylla på denna gång ? Lee fyller 3 på lördag den 7feb. TRE år det är ...

Av Alexandra - 21 januari 2015 15:35

Idag är det min dag, idag blir jag 27år. Mitt femte år med mannen i mitt liv. (Firade 4år den 14jan) 8år med lilleman två år med storprinsessan och mitt allra första år med miniprinsessan. Sjätte året av saknad av min änglason. Men jag är lycklig i...

Ovido - Quiz & Flashcards