EttNyttLiv

Direktlänk till inlägg 16 november 2012

Fredag

Av Alexandra - 16 november 2012 13:17





Idag är det fredag (som om ni inte viste om det lixom)
Och yttligare en vecka har gått.
Idag går man in i vecka 29 och det är 11 veckor kvar tills bebis är beräknad.
 

(sista UL vecka 27)
VÅRAN lilla skatt.
Melvins lillebror eller lillasyster.
<3

__________

Idag har (faster) Linda varit över och lämnat vägmärkesboken som jag får låna. Så jag kommer ikapp lite i körkortsboken som har legat i bokhyllan ALLDELES för länge egentligen.
Men finns inte ekonomin så försvinner motivationen och då blir det liggandes alldeles för länge.
Men nu gör vi ett försök till att iallafall läsa och svara på frågorna i häftet.
Tog en snabblunch med tillsammans.

Och nu väntar jag på att kl ska bli tre så man kan åka till dagis och hämta den bästa fisrumpan som finns <3
För att sedan cykla ner till fars jobb ta en kopp oboy/kaffe och sedan handla lite mjölk och läsk/godis till fredagsmyset.
Vet inte om fisen ville sova hos morfar och mormor inatt eller om det var i morgon.
För de han sa var att:
han ville vara med morfar men inte med mormor och han ville sova där men inte bredvid morfar för han snarkar sååååååå mycket.

Så jag vet faktist inte redigt vad han vill.

Iförgår kväll när vi skulle gå och lägga oss jag och sambo.
Så sa jag till honom att:
Jag känner mig inte sexig just nu.
Svaret blev från Jonas:
Det behöver du inte.

Vad jag älskar den människan. Han får mig att le dagligen.
Och visst självklart blev det jättefel när han svarade men ack vad jag älskar honom.
<3

Funderar även på att kanske åka och köra lite barnsim med Melvin ikväll. Eller om det blir upp till far och mor tills sambo kommer hem från hobbydagen. Så slipper vi sitta själv hemma (om melvin inte väljer att sova hos dem villsäga) eller så slipper jag sitta själv hemma.

Nu ska jag kolla runt lite på nätet.

Ha en bra helg om jag inte skriver något förrens måndag

// A





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 15 februari 2016 11:59

Imorgon hoppas vi på att töserna kan gå på dagis, då jag har ett möte på mvc. Efterkontrollen. Japp jag vet att det är mer än 6 veckor sedan Nelly föddes MEN vi lever ju med sjukdomar jämt här. Så har ju fått omboka ombokningar efter ombokningar hel...

Av Alexandra - 13 februari 2016 00:05


10 februari 2016 KÖRKORT Japp, jag klarade det ÄNTLIGEN. JAG HAR KÖRKORT. jag har haft bil i 3år som "köptes" till mig och barnen. Och J stod/står som ägare Men idag köpte vi en clio till mig och JAG står som ägare. Jag har en BIL och ett jäv...

Av Alexandra - 8 februari 2016 00:12

För 3år sedan kom världens underbaraste Lee till världen

Av Alexandra - 2 februari 2016 19:59

Ojsan hoppsan. Det var verkligen inte igår jag var här inne. Jag hade ärligt glömt bort att jag hade någon blogg. Gravidhjärna eller amningshjärna vet faktiskt inte vad jag kan skylla på denna gång ? Lee fyller 3 på lördag den 7feb. TRE år det är ...

Av Alexandra - 21 januari 2015 15:35

Idag är det min dag, idag blir jag 27år. Mitt femte år med mannen i mitt liv. (Firade 4år den 14jan) 8år med lilleman två år med storprinsessan och mitt allra första år med miniprinsessan. Sjätte året av saknad av min änglason. Men jag är lycklig i...

Ovido - Quiz & Flashcards