EttNyttLiv

Alla inlägg under april 2013

Av Alexandra - 5 april 2013 12:23

Imorgon åker vi till farmor Karin för övernattning och jobb på altanen för att få den färdig till sommaren.

Vet inte redigt vad jag ska skriva om saken ska fram. Har ingen redig lust med att blogga just nu egentligen. Men ville väl mer bara upplysa er om att bloggen faktiskt ligger lite i bakhuvudet.

Dessa dagar har fått mig att börja tänka på livet. På mina nära och kära. Livet är för kort.
Begravningen blir på torsdag
Livet är orättvist så in i norden

Fasters stjärna du kommer förevigt vara saknad <3

</3

Av Alexandra - 1 april 2013 11:18

Jag hatar påsken. JAG VERKLIGEN HATAR PÅSKEN.

Jag säger som T säger
"Jag HATAR jesus"

Detta är något man aldrig kommer kunna bearbeta

Vad jag lider med er. Varför just NI
VARFÖR JUST DU.
varför varför varför.

Förevigt saknad

Våran stjärna <3
Lyser starkast för evigt <3

Ovido - Quiz & Flashcards