EttNyttLiv

Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

29Maj2013

Av Alexandra - 29 maj 2013 04:51

Jaha nu kommer allt gå snabbt, för snabbt.
Lee vände sig första gången igår (28MAJ) efter att Mel var hämtad på dagis, han var den första som såg det,då jag var otroligt dålig i magen av de nya pulvret.

När hon nu väl fått in rätta knycket bestod resterande kväll av att klappa händer, uppmuntra och pussa henne.

Mel är också en pussglad liten fis så det är mysigt. Måste ju kunna visa sin kärlek på fler sätt än bara ord.

Förövrigt är det bara en månad kvar till tösens dop med.
Hoppas att det blir lika sagoliknande på riktigt som det är i huvudet.
Lees och Mels kläder är ordnade. Har inte Kevin och Max med sig ordentliga kläder vill jag inte ha de framme vid dopskålen.

MEN hur förklarar men det för en sambo som haft två månader på sig att åka upp till min bror och testa kostym och förhoppningsvis passa i den utan att behöva lägga upp.
Allt har jag fått planera betala och ordna.
EN ÄNDA JÄVLA GREJ BORDE VÄL HAN KUNNA LÖSA

(Är inte en JÄVLA grej utan en viktig del på dopet)

Folk som undrar varför kostymen är SÅÅ viktig så vill jag att vi står framme mycket bättre kläda ÄN ETT PAR mysbyxor och en t-shirt för tro mig. Hade inte jag haft några invändningar på det SÅ hade det varit PRECIS det han haft på sig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 15 februari 2016 11:59

Imorgon hoppas vi på att töserna kan gå på dagis, då jag har ett möte på mvc. Efterkontrollen. Japp jag vet att det är mer än 6 veckor sedan Nelly föddes MEN vi lever ju med sjukdomar jämt här. Så har ju fått omboka ombokningar efter ombokningar hel...

Av Alexandra - 13 februari 2016 00:05


10 februari 2016 KÖRKORT Japp, jag klarade det ÄNTLIGEN. JAG HAR KÖRKORT. jag har haft bil i 3år som "köptes" till mig och barnen. Och J stod/står som ägare Men idag köpte vi en clio till mig och JAG står som ägare. Jag har en BIL och ett jäv...

Av Alexandra - 8 februari 2016 00:12

För 3år sedan kom världens underbaraste Lee till världen

Av Alexandra - 2 februari 2016 19:59

Ojsan hoppsan. Det var verkligen inte igår jag var här inne. Jag hade ärligt glömt bort att jag hade någon blogg. Gravidhjärna eller amningshjärna vet faktiskt inte vad jag kan skylla på denna gång ? Lee fyller 3 på lördag den 7feb. TRE år det är ...

Av Alexandra - 21 januari 2015 15:35

Idag är det min dag, idag blir jag 27år. Mitt femte år med mannen i mitt liv. (Firade 4år den 14jan) 8år med lilleman två år med storprinsessan och mitt allra första år med miniprinsessan. Sjätte året av saknad av min änglason. Men jag är lycklig i...

Ovido - Quiz & Flashcards