EttNyttLiv

Alla inlägg under juni 2013

Av Alexandra - 11 juni 2013 05:31

Feberfrossa
Dag nummer 2 i feber. Underbara sambo är hemma o Vav:ar
(vård av vuxen)
Fast mest tar han egentligen hand om barnen.

Godnatt

Av Alexandra - 9 juni 2013 07:30

Söndag igen och jag är helt jävla slut i kroppen. Har praktiskt taget varit ensam med två små söta sorkar sedan i torsdags.
Kommer troligtvis vara ensam idag med, då han säkerligen kommer åka ut till mor sin och hålla på.
Medans vi bor i ett stökigt hus.
Nee det är inte stökigt ordagrann.
Är lite kläder som ska vikas och läggas på rätt plats.
Golv som ska damsugas och tvättas.
Toaletter som ska tvättas.
Sedan är det klart.

Men han har inte varit hemma mycket alls och eftersom det varit varma dagar så har inte Lee sovit bra alls.
Så jag har fått lagt allt städande åt sidan och inte varit hemma.
Och lagt ner tiden på barnen ist.
Och det gör jag så gärna.
Jonas kan inte få allt serverat på silverfat längre. Den tiden och orken finns absolut inte längre.

Igår sövde jag Lee medans han satt framför datorn och glodde film.
TACK FÖR DEN DÅ.
Mel somnade i soffan efter mamma o mys son. JAG fick bära upp honom då J glodde film på datorn.

Och han frågar varför vi inte har sex längre.
Du har svaret framför dig. Jag gör allt, du inget. Han sitter tom framför den dår förbannade datorn på helgerna medans jag har barnen som vilken vanlig vardag som helst.

Jag är helt slut i kroppen kl 9 på kvällen. Skulle vara skönt med LITE avlasstning så jag åtminstonde kunde få ducsha UTAN att bli störd.


JAG ÄLSKAR MINA BARN MEST ÖVER ALLT. MEN IBLAND BEHÖVER MAN BARA EGENTID I EN HALVTIMME. SEDAN ÄR ALLT BRA IGEN

Av Alexandra - 6 juni 2013 06:33

Idag är det 6juni.
Sveriges nationaldag. Vi får inte fira den på grund av alla utlänningar. Vi blir kallade razister/nazister eller naxistfitta då jag är en tjej.
Jag tycker ni kan sluta fira ramahdan (eller hur i helvete det stavas)
Det stör mig.

Idag ska vi inte göra ett skit då det inte finns något att göra. Vi får inget göra heller för den delen. Tackar vet jag Norges dag, den är redig mäktig

Av Alexandra - 4 juni 2013 07:21

I helgen var Jonas grabbar här. Tyvärr låg Kevin mestadels då han absolut inte var frisk.
Jonas tyckte så synd om honom så han bokade tid för ett besök på sjukan. Det var inte alls undligt att han inte mådde bra.
HALLÅ HALSFÖRLUSS.
Då är frågan vad i helvete T tänkte med. Till oss sa hon att han blev sjuk i torsdagskväll när han skulle lägga sig (De kom ner på torsdagen till huset från sthlm)
Men av U fick vi reda på att lillgrabben legat med det sedan i onsdags.
VILKEN JÄVLA MÄNNISKA tar med sig sina barn på tåg i 4h när en av de tre har feber. De skulle egentligen inte göra något spec här förutom att T behövde barnvakt så hon kunde supa till det då U var utomlands.
Jag personligen som mamma skulle ALDRIG göra så. Jag dricker inte iaf men jag skulle aldrig göra något sådant. Jag skulle ställa in mina planer och stannat hemma. Man åker ju inte iväg någonstans med sjukt/sjuka barn BARA för att man behöver lite supar avlasstning.

Nu till något ännu roligare.
Mel hade en kompis över igår som skulle sova över. Tyvärr gick det inte då han saknade sin mamma och syster så ville åka hem vid 9 tiden på kvällen.
Det var värt ett försök,tyvärr funkade det inte.
Men guu vad de var stora helt plötsligt.

Mina fina

Ovido - Quiz & Flashcards