EttNyttLiv

Direktlänk till inlägg 22 juli 2013

STORT

Av Alexandra - 22 juli 2013 01:49

Bestämde oss för att bygga ut på vinden idag då vi slängde upp vinterkläderna dit och insåg att vi verkligen måste bygga ut då det inte finns någon mer plats kvar. Vi har saker som ska upp om ett par månader Lees säng ska upp och barnens urvuxna kläder.

Ja jag lägger undan de till framtida barn (förhoppningsvis nästa år) dä det bara är Mel och Lee som använt dom.

Iaf blev det en tripp till Jem & fix för Jonas för att handla virke medans jag och barnen gick in till Ö&b för att köpany pool då de andra gjort sitt.
Tänkte att vi skulle köpa en på 3.05meter men kommer ut med en på 3.66 Ska det vara ska det vara ordentligt.

Poolen började vi fylla upp vid 17 tiden och den var bara halvfull vid 21.30 Hade ju tänkt att se hur lång tid det tog att fylla upp 5744liter vaten men vi orkade inte vänta på att det skulle vara klart. Nu var dt ju meningen att vi skulle se att den var hel.

Lovade Mel att han fick bada imorgon medans vi bygger ett soldäck att ha poolen på. Kommer bli så äycket bättre än våran ojämna gräsmatta.
Och så ska vi även köpa till klortabletter så vi kan få igång reningsverket. Plus att jag vill ha ett nytt parasoll så Lee kan varaa ute och leka med oss på baksidan. Har ju sol från rtidig morgon till sen kväll.
Jag och Jonas tog oss ett nattdop för att testa den. Jävlar vad stor den egentligen är. LÄCKERT.

Ska det vara, ska det vara ordentligt.

GODNATT

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 15 februari 2016 11:59

Imorgon hoppas vi på att töserna kan gå på dagis, då jag har ett möte på mvc. Efterkontrollen. Japp jag vet att det är mer än 6 veckor sedan Nelly föddes MEN vi lever ju med sjukdomar jämt här. Så har ju fått omboka ombokningar efter ombokningar hel...

Av Alexandra - 13 februari 2016 00:05


10 februari 2016 KÖRKORT Japp, jag klarade det ÄNTLIGEN. JAG HAR KÖRKORT. jag har haft bil i 3år som "köptes" till mig och barnen. Och J stod/står som ägare Men idag köpte vi en clio till mig och JAG står som ägare. Jag har en BIL och ett jäv...

Av Alexandra - 8 februari 2016 00:12

För 3år sedan kom världens underbaraste Lee till världen

Av Alexandra - 2 februari 2016 19:59

Ojsan hoppsan. Det var verkligen inte igår jag var här inne. Jag hade ärligt glömt bort att jag hade någon blogg. Gravidhjärna eller amningshjärna vet faktiskt inte vad jag kan skylla på denna gång ? Lee fyller 3 på lördag den 7feb. TRE år det är ...

Av Alexandra - 21 januari 2015 15:35

Idag är det min dag, idag blir jag 27år. Mitt femte år med mannen i mitt liv. (Firade 4år den 14jan) 8år med lilleman två år med storprinsessan och mitt allra första år med miniprinsessan. Sjätte året av saknad av min änglason. Men jag är lycklig i...

Ovido - Quiz & Flashcards