EttNyttLiv

Direktlänk till inlägg 22 juli 2013

planer

Av Alexandra - 22 juli 2013 23:24

Idag har dagen gått snabbt tycker jag allt. Om 45 min är det redan tisdag.

Idag har barnen badat. Med barnen menar jag Mel och hans kompisar.

Mannen har sågat och skruvat mestadels av dagen och håller på uppe på vinden nu då det inte är lika varmt nu som under dagen.
Lee har varit extra gnällig under hela dagen. Vet inte om det är värmen eller tänder på väg.

Igår köpte vi ju em pool och räknade på hur många plank och trall det behövdes för att den ska stå stadigt.
poolen är på 3.66meter så vi bestämde oss för att göra den 4.20 igår.
Idag bestämde vi oss att ändra lite och bygga alltan golv när vi ändå höll på att bygga ppolgolvet. Så idag har vi gjort en ny ritning och bestämt att hela golvet kommer att bli på 7.50m Då har vi alltså ett alltangolv och ett poolgolv på samma yta och ställe.
Så på fredag kommer taket till alltanen och i helgen blir det att sätta upp det i stolpar bara just nu. Nästa månad blir det nog att börja bygga in själva alltanbiten och sätta upp lite väggar.
Staketet ska med köpas och sättas upp.

Nästa vecka är vi påväg på våran familje semester. Kommer bli redigt skönt att åka iväg några dagar och strunta i alla måsten.
Jonas syster kommer bo i huset tills vi är tillbaka. Hon tar hand om djuren och passar på och kollar huset samtidigt. slipper hon sitta i sin lilla etta och uggla.

Nu sover Lee. dags att lägga henne i sin säng.

Godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 15 februari 2016 11:59

Imorgon hoppas vi på att töserna kan gå på dagis, då jag har ett möte på mvc. Efterkontrollen. Japp jag vet att det är mer än 6 veckor sedan Nelly föddes MEN vi lever ju med sjukdomar jämt här. Så har ju fått omboka ombokningar efter ombokningar hel...

Av Alexandra - 13 februari 2016 00:05


10 februari 2016 KÖRKORT Japp, jag klarade det ÄNTLIGEN. JAG HAR KÖRKORT. jag har haft bil i 3år som "köptes" till mig och barnen. Och J stod/står som ägare Men idag köpte vi en clio till mig och JAG står som ägare. Jag har en BIL och ett jäv...

Av Alexandra - 8 februari 2016 00:12

För 3år sedan kom världens underbaraste Lee till världen

Av Alexandra - 2 februari 2016 19:59

Ojsan hoppsan. Det var verkligen inte igår jag var här inne. Jag hade ärligt glömt bort att jag hade någon blogg. Gravidhjärna eller amningshjärna vet faktiskt inte vad jag kan skylla på denna gång ? Lee fyller 3 på lördag den 7feb. TRE år det är ...

Av Alexandra - 21 januari 2015 15:35

Idag är det min dag, idag blir jag 27år. Mitt femte år med mannen i mitt liv. (Firade 4år den 14jan) 8år med lilleman två år med storprinsessan och mitt allra första år med miniprinsessan. Sjätte året av saknad av min änglason. Men jag är lycklig i...

Ovido - Quiz & Flashcards