EttNyttLiv

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2013

söndags häng

Av Alexandra - 11 augusti 2013 23:33

Dagen har gått otroligt sakta idag eller så har det att göra med att man var uppe tidigt. Men mycket har hunnits göra men man hade velat göra mer. Soffan är en perfekt mysplats när regnet står som spön i backen.

Gårdagen tillbringades hos min fantastiska farmor och farfar jag och barnen medans Jonas slipade och la platter.
Blev sugen på tekakor och bad min man att be svärmor om receptet fick ett mess av svärsyster och vid nio var vi på ica för att inhandla ingredienserna då havregrynen skulle ligga i blöt unger natten tillsammans med mjölken.
Blev brödbakande, taco styr och hemmagjord glass dag idag. Och att sy färdigt gardinerna till köksfönsterna. Jag har ingen symaskin och syr da allt för hand. Det tar sin lilla tid men blir iaf likabra som maskinsytt.
JAG ÖNSKAR MIG EN SYMASKIN I JULKLAPP/FÖDELSEDAGSPRESENT.

Mel fick vara själv hemma ett tag idag då vi åkte iväg för att handla till tacosen.
Han gör mig till en stolt mor.

Imorgon blir det möte på Mels nya skola. Och nästa måndag är det dags :)
Lee har fått in sin kryppossition nu. Och har även insett att man kan jucka sig fram.
min stora tjej <3
vände på sig på skötbordet och gick upp derekt i possitionen och
försökte ta sig framåt.


Godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 15 februari 2016 11:59

Imorgon hoppas vi på att töserna kan gå på dagis, då jag har ett möte på mvc. Efterkontrollen. Japp jag vet att det är mer än 6 veckor sedan Nelly föddes MEN vi lever ju med sjukdomar jämt här. Så har ju fått omboka ombokningar efter ombokningar hel...

Av Alexandra - 13 februari 2016 00:05


10 februari 2016 KÖRKORT Japp, jag klarade det ÄNTLIGEN. JAG HAR KÖRKORT. jag har haft bil i 3år som "köptes" till mig och barnen. Och J stod/står som ägare Men idag köpte vi en clio till mig och JAG står som ägare. Jag har en BIL och ett jäv...

Av Alexandra - 8 februari 2016 00:12

För 3år sedan kom världens underbaraste Lee till världen

Av Alexandra - 2 februari 2016 19:59

Ojsan hoppsan. Det var verkligen inte igår jag var här inne. Jag hade ärligt glömt bort att jag hade någon blogg. Gravidhjärna eller amningshjärna vet faktiskt inte vad jag kan skylla på denna gång ? Lee fyller 3 på lördag den 7feb. TRE år det är ...

Av Alexandra - 21 januari 2015 15:35

Idag är det min dag, idag blir jag 27år. Mitt femte år med mannen i mitt liv. (Firade 4år den 14jan) 8år med lilleman två år med storprinsessan och mitt allra första år med miniprinsessan. Sjätte året av saknad av min änglason. Men jag är lycklig i...

Ovido - Quiz & Flashcards