EttNyttLiv

Alla inlägg under augusti 2013

Av Alexandra - 7 augusti 2013 15:23

Målade om i köket iförrgår och igår satte jag upp de nymålade hyllorna.

Idag gich hyllan i backen. kaffe burken och pasta burken gick i 49 bitar kaffe överallt och all jävla pasta fick man plocka upp.

Känns som om dagarna bara blir pissigare och värre sedan man slutat röka igen. Allt går sönder eller skiter sig. Eller så skadar jag mig. Inte allvarliht men lite småsår här och där.

Har iaf tröstat mig med att kolla runt efter lite nytt till Lee från www.mylittlestar.se som kommer att beställas när pengarna når kontot.

Klippte mig igår med.
Känner mig lite på bättre humör nu när man inte bara bär svart.

Blir att smtta upp hyllan igen nu när skruvdragaren är laddad. med extra skryv

Av Alexandra - 6 augusti 2013 23:48

Ligger i soffan oc sappat mellan X-men origins : wolverine och gordy shore med en sovande Lee på bröstet.Jag är svintrött med men flyttar jag på mig vaknar hon bara då hon nästan somnat precis. och hon måste få sova iaf i en kvart innan.

Nu är det iag bestämt. Bebis nr 3 år nu i fas 1.
Se tillatt bli på tjocken ^^

Godkväll

Nu

Av Alexandra - 3 augusti 2013 00:21

Nu har vi arit hemma någon timme. Men någon uppdatering längre än så här blir det inte.
Godnatt.

Nya brillorna. Dumt att skämtkolla synen. tji fick jag.

Ovido - Quiz & Flashcards