EttNyttLiv

Direktlänk till inlägg 10 november 2013

var ju lördag nyss. Nu söndag :(

Av Alexandra - 10 november 2013 00:34

Igår natt kom bara K. M skulle också egentligen vara här, Men han var ledsen och gnällig och ville absolut inte hit. Tråkigt men ändå tur i oturen då cryslern är på reparation så hade M velat komma hit hade vi bara kunnat sitta inne och uggla.

Varför sitta inne tänker ni då. Jo det har regnat hela dagen och de ända barnen som har regnkläder och ordentliga kläder är Mel och Lee. K och Ms mamma tänker inte på att de kan bli regnigt/varmt/stormigt/kallt/blött och packar med extra kläder när de kommer.

Men då M inte kom så packade vi in barnen
INTE ordagrant i bilen och drog iväg till leklandet i hultsfred. Där inne satt vi länge Men ALLA 3 barnen hade roligt.

Dock fick Mel med sig ett infekterat högeröga hem. Antingen har han fått något gruskorn i det. Eller en bacill. Men vi har tvättat det ex antal gånger med ögontvätt iaf. Så nu under natten får vi hoppas irritationen släpper och smutset kommer ut eller bacillen ger upp.

Handlade ingredienser till pepparkakor med. Jag har alltid trott det varit jätte svårt att göra. Haha där fick jag. Tre satser var klara på MINDRE än 30min. Och degen provsmakade vi direkt efter att den var ny gjord och den fick godkänt. O nu innan säng var den ännu godare. När den fått stå och dragit till sig.

Idag har dagen gått fort. Skönt det. För jag har längtat efter sängen även fast Lee lät mig sova till tio efter 2natthäng. första vid 2tiden och andragången vid 5.

Hoppas på sovning HELA natten denna natt :)
TACK OCH GODNATT

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 15 februari 2016 11:59

Imorgon hoppas vi på att töserna kan gå på dagis, då jag har ett möte på mvc. Efterkontrollen. Japp jag vet att det är mer än 6 veckor sedan Nelly föddes MEN vi lever ju med sjukdomar jämt här. Så har ju fått omboka ombokningar efter ombokningar hel...

Av Alexandra - 13 februari 2016 00:05


10 februari 2016 KÖRKORT Japp, jag klarade det ÄNTLIGEN. JAG HAR KÖRKORT. jag har haft bil i 3år som "köptes" till mig och barnen. Och J stod/står som ägare Men idag köpte vi en clio till mig och JAG står som ägare. Jag har en BIL och ett jäv...

Av Alexandra - 8 februari 2016 00:12

För 3år sedan kom världens underbaraste Lee till världen

Av Alexandra - 2 februari 2016 19:59

Ojsan hoppsan. Det var verkligen inte igår jag var här inne. Jag hade ärligt glömt bort att jag hade någon blogg. Gravidhjärna eller amningshjärna vet faktiskt inte vad jag kan skylla på denna gång ? Lee fyller 3 på lördag den 7feb. TRE år det är ...

Av Alexandra - 21 januari 2015 15:35

Idag är det min dag, idag blir jag 27år. Mitt femte år med mannen i mitt liv. (Firade 4år den 14jan) 8år med lilleman två år med storprinsessan och mitt allra första år med miniprinsessan. Sjätte året av saknad av min änglason. Men jag är lycklig i...

Ovido - Quiz & Flashcards