EttNyttLiv

Direktlänk till inlägg 11 december 2013

sjukt beteende.

Av Alexandra - 11 december 2013 15:51

VARNING för ett ett spyigt inlägg. Jag måste bara få ventlilera mig lite. Livet är inte perfekt hos någon, Det vet jag. Och jag måste verkligen få skriva av mig.


Jag hatar henne. Gud vad jag hatar henne. Hur kan någon göra så här mot ens egna kött och blod, det är oförståendligt för mig.

Hon trycker ner mig jämt. Allt kretsar kring henne, ska handla om henne hon gör jämt rätt och aldrig fel.
Hon har alltid rätt aldrig fel.

Allt är om hon hon och hon. Inget förutom hon betyder något för henne.


Jag föddes som det svarta fåret i familjen enligt henne. Jag har gjort fel i hela mitt liv aldrig gjort något bra.
skolan var aldrig något för mig då jag inte fattade något, jag skolkade mycket gick min egna väg.

Enligt henne var jag dum i huvudet som inte kunde ett skit. Läxorna fick jag inte hjälp med. Jag fick ta mycket stryk och förtal. Jag dög aldrig i hennes ögon.

Jag var inte värd ett skit.


Jag har en bror, Han får allt han pekar på precis allt.

Han har inte behövt anstränga sig något i sitt liv. Han han har fått allt serverat på silver fat.

Jag har en till bror. Han är den bästa bror man någonsin kan ha. Han finns där. Även fast vi inte träffas så vet jag vart jag har honom om och när jag behöver honom.


Jag fick mitt första barn när jag var 18 (4män innan jag blev 19).

Hoppade av gymnasiet.

Min änglason när jag var 21. Han gick bort i vecka 21.

Och tösen när jag var 25.

Jag är gift med min drömman.

Och jag älskar mina barn att jag kan dö för dom.


Men enligt henne har jag förstört mitt liv.


Hur kan man hata sitt egna barn på det sättet hon gör är sjukt.
Att ibnte vara värd ett dugg är så fel att känna.

Ens mor ska gå genom eld och vatten för en. (även sin far)

Men hon tänker bara på sig själv och min bror.
De är bara de som existerar i hennes värld.,


Det är en sjuk värld.,..


Hur kan man hata sitt egna barn?

Jo på samma sätt man kan hata sin mor.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 15 februari 2016 11:59

Imorgon hoppas vi på att töserna kan gå på dagis, då jag har ett möte på mvc. Efterkontrollen. Japp jag vet att det är mer än 6 veckor sedan Nelly föddes MEN vi lever ju med sjukdomar jämt här. Så har ju fått omboka ombokningar efter ombokningar hel...

Av Alexandra - 13 februari 2016 00:05


10 februari 2016 KÖRKORT Japp, jag klarade det ÄNTLIGEN. JAG HAR KÖRKORT. jag har haft bil i 3år som "köptes" till mig och barnen. Och J stod/står som ägare Men idag köpte vi en clio till mig och JAG står som ägare. Jag har en BIL och ett jäv...

Av Alexandra - 8 februari 2016 00:12

För 3år sedan kom världens underbaraste Lee till världen

Av Alexandra - 2 februari 2016 19:59

Ojsan hoppsan. Det var verkligen inte igår jag var här inne. Jag hade ärligt glömt bort att jag hade någon blogg. Gravidhjärna eller amningshjärna vet faktiskt inte vad jag kan skylla på denna gång ? Lee fyller 3 på lördag den 7feb. TRE år det är ...

Av Alexandra - 21 januari 2015 15:35

Idag är det min dag, idag blir jag 27år. Mitt femte år med mannen i mitt liv. (Firade 4år den 14jan) 8år med lilleman två år med storprinsessan och mitt allra första år med miniprinsessan. Sjätte året av saknad av min änglason. Men jag är lycklig i...

Ovido - Quiz & Flashcards