EttNyttLiv

Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Stackarn

Av Alexandra - 15 december 2013 01:54

Hon vaknade igen vid elva tiden och somnade precis om igen. Känns som det faktiskt inte beror på sjukdom utan något annat. Otrygg att somna, för varmt, för kallt, tänder, förstor säng, för liten säng, kudden obehaglig, täcket för varmt, ekande rum eller mardrömmar. Finns så mycket jag funderar på just nu. Är det DET eller är det DET.

Jag kan iaf erkänna att kroppen börjar känna av att den inte får sova ut ordentligt och hur känner sig då lilltösen som inte kan förklara vad just det är. Stackarn <3
Jag är trött och sur om dagarna och ALLT går ut över mannen. Men då han o jag kan prata om saker o lösa det.

jag vet att jag skriver lite "skit" om honom ibland fast dagen efter eller samma dag pratar vi om det och försöker lösa det. Ibland löses det direkt o ibland sitter det i några dagar..

Förövrigt har jag tappat 4kg denna månad. Inget o hurra redigt för. Men bättre jag går ner än upp iaf :)

nej nu måste jag sova. "larmet" kan gå igen :(
GODNATT

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 15 februari 2016 11:59

Imorgon hoppas vi på att töserna kan gå på dagis, då jag har ett möte på mvc. Efterkontrollen. Japp jag vet att det är mer än 6 veckor sedan Nelly föddes MEN vi lever ju med sjukdomar jämt här. Så har ju fått omboka ombokningar efter ombokningar hel...

Av Alexandra - 13 februari 2016 00:05


10 februari 2016 KÖRKORT Japp, jag klarade det ÄNTLIGEN. JAG HAR KÖRKORT. jag har haft bil i 3år som "köptes" till mig och barnen. Och J stod/står som ägare Men idag köpte vi en clio till mig och JAG står som ägare. Jag har en BIL och ett jäv...

Av Alexandra - 8 februari 2016 00:12

För 3år sedan kom världens underbaraste Lee till världen

Av Alexandra - 2 februari 2016 19:59

Ojsan hoppsan. Det var verkligen inte igår jag var här inne. Jag hade ärligt glömt bort att jag hade någon blogg. Gravidhjärna eller amningshjärna vet faktiskt inte vad jag kan skylla på denna gång ? Lee fyller 3 på lördag den 7feb. TRE år det är ...

Av Alexandra - 21 januari 2015 15:35

Idag är det min dag, idag blir jag 27år. Mitt femte år med mannen i mitt liv. (Firade 4år den 14jan) 8år med lilleman två år med storprinsessan och mitt allra första år med miniprinsessan. Sjätte året av saknad av min änglason. Men jag är lycklig i...

Ovido - Quiz & Flashcards