EttNyttLiv

Direktlänk till inlägg 16 december 2013

Lycka

Av Alexandra - 16 december 2013 23:27

Det är min underbara, fantastiska, jobbiga, dumma, snälla, bästa och älskvärda man.

Han är en pina i bland men lika underbar 5 min efter.

Nu ikväll ligger han i sängen för första gången på 7månader känns det som. ÄVEN fast det absolut inte ligger till så överhuvudtaget. Även fast han snarkar som en gnu så saknar jag honom.

Idag har vi kommit fram till att jag ska börja med medicinen igen. Jag har tagit den MEN i en mindre dos än vad jag egentligen ska ta. Men ska jag komma något vart i livet så ärdet nog dags att faktiskt göra något åt det. Visst vill jag inte tappa vikten igen är nog just den största anledningen varför jag inte tagit den högre dosen. Men mitt huvud är absolut unte med någonstans.
Jag är så van och gå o lägga mig vid ett tiden att jag ärligt inte är trött. Jag har bara en sådan otrolig jobbig huvudvärk som alltid då alla mina tankar o beslut är svåra att lägga i rätt fack. DET kommer verkligen att hjälpa lite när jag kommer in i det igen.

Ibland hatar jag mitt liv men inser sedan att mitt liv är älskvärt. Jag har kommit så otroligt långt dessa 4år att det är sjukt.
Jag var på soc förra veckan för ett möte. Mitt sista möte någonsin hoppas jag iaf. Det gällde avlastnijgsfamiljen Mel är hos. Eller har varit hos. Först var det 2helger i månaden och nu de sista året 1helg i månaden.
Vi hade fått en ny soctant, tjej får jag nog skriva för så verst gammal var hon nog inte. Dock var det j usista möteoch Det var de roligaste mötet nlgonsin. För jävlar vad beröm JAG fick. Jag har aldrig i hela mitt liv fått så mycket positiv respons. Att det lyfte mig rejält.
Första gången för 3år sedan satt jag där på en stol med mina 45kg i alldeles för stora kläder. Sket i allt o ville bara dra. Jagsatt där och vägrade kolla människan som skulle ta hand om MITT barn i ögonen men skrev iaf på papperna. NU 3år senare kommer jag sakna den där fantastiska familjen o deras dotter

För nu är det slut. Jag har hittat mig själv jag har hittat min man. Vi har tak över huvudet o Mel har blivit storebror. Vi har pengar så vi klarar oss varje månad och mat på bordet.
Och jag väger iaf INTE 45kg längre .

Jag är lycklig nu

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 15 februari 2016 11:59

Imorgon hoppas vi på att töserna kan gå på dagis, då jag har ett möte på mvc. Efterkontrollen. Japp jag vet att det är mer än 6 veckor sedan Nelly föddes MEN vi lever ju med sjukdomar jämt här. Så har ju fått omboka ombokningar efter ombokningar hel...

Av Alexandra - 13 februari 2016 00:05


10 februari 2016 KÖRKORT Japp, jag klarade det ÄNTLIGEN. JAG HAR KÖRKORT. jag har haft bil i 3år som "köptes" till mig och barnen. Och J stod/står som ägare Men idag köpte vi en clio till mig och JAG står som ägare. Jag har en BIL och ett jäv...

Av Alexandra - 8 februari 2016 00:12

För 3år sedan kom världens underbaraste Lee till världen

Av Alexandra - 2 februari 2016 19:59

Ojsan hoppsan. Det var verkligen inte igår jag var här inne. Jag hade ärligt glömt bort att jag hade någon blogg. Gravidhjärna eller amningshjärna vet faktiskt inte vad jag kan skylla på denna gång ? Lee fyller 3 på lördag den 7feb. TRE år det är ...

Av Alexandra - 21 januari 2015 15:35

Idag är det min dag, idag blir jag 27år. Mitt femte år med mannen i mitt liv. (Firade 4år den 14jan) 8år med lilleman två år med storprinsessan och mitt allra första år med miniprinsessan. Sjätte året av saknad av min änglason. Men jag är lycklig i...

Ovido - Quiz & Flashcards