EttNyttLiv

Alla inlägg under november 2012

Av Alexandra - 4 november 2012 11:29

Jag är så jädra stolt över MIN son.
Han är den mest fantastiska lilla fisrumpan som gått i ett par skor.
Om man bara kunde förklara HUR mycket jag älskar honom skulle det vara underbart.
Men det finns inte tillräckligt med ord eller sätt att visa.

Men en mamma kan inte vara mer stolt.

Jag gör precis vad som för honom.

Är han lycklig är jag lyckligare


Av Alexandra - 4 november 2012 11:12

Jag kommmer ihåg när man gick i 2-3 på lågstadiet och man började fundera på om det fanns en till Alexandra Andersson där ute i världen någonstans. (Ja jag döptes till Alexandra Andersson.  Jag döpte om mig när jag blev 18.)
 En Alexandra som var född den 21januari 1988.
Eller jag funderade på det iaf.
Många tankar gick åt till det. Om det fanns en look a alike precis som jag.
Tanken försvann när man blev större och växte upp.
Tills jag loggade in på facebook i fredags.
(Ibland är jag glad över att FACEBOOK finns.)
Jag har en vän som är vän med en ALEXANDRA ANDERSSON som är född 1988
Tyvärr är hon inte född den 21 januari men den 31 januari.

Jag har hittat HENNE. Eller jaa nästan iaf.
Jag är ju faktist BARA 10 dagar äldre än just henne. Plus att hon bor faktist inte alls jätte långt ifrån mig, utan hon bor i Jönköping.

Det om något tycker jag är häftigt.

Så nu kan jag lägga det på hyllan.

* Hitta en Alexandra som är född när jag är det.
Visst hade det varit bättre om det var den 21 hon var född. Men jag ska ABSOLUT inte klaga!


_________________________


Jag mår förövrigt bra. Gick in i vecka 27 i fredags (idag söndag)
Och vi var på vårat sista UL i onsdags. Jag ville gärna veta könet men det är andra gången bebis får som den vill.
Så här sitter jag nu med ingen aning på vad det är för liten krabat i magen. Pappa är överlycklig han vill att det ska vara en överraskning. Så nu väntar vi bara på att bebis vill titta ut INTE ÄN DÅ men iaf. Vi är redo. Fast bebis får INTE vara redo än.
Kroppen börjar värka mer och mer iaf. Nu gör det ont nere i regionen under magen iaf.
Men det är ju inte så jätte undligt. Det är ben som ska flyttas och bebis som blir större. Så smärtan får jag helt enkelt leva med ett tag till.
Men vad gör det. Bara h*n är frisk och kry så tar jag gärna smärtan.

________________________

Förövrigt så går det inte EN DAG utan att jag HATAR dig. DU är en sådan idiot.

Ovido - Quiz & Flashcards